28 siječnja 2007

PUT U INVERNESS (početak)

"Svi smo mi Emma Bovary!" (G. Flaubert)

Svako putovanje započinje prvim korakom, ali čini mi da je tog dana kada smo sletjeli u London iza mene već bilo mnogo koraka. Nevrijeme nad Lutonom pobrinulo se da putovanje bude nezaboravno od samog početka. Avion je svako malo ulijetao u oblak pa smo se od turbulencija i poniranja tresli do kraja dana. Nakon dva sata vožnje autobusom, vlakom i podzemnom bili smo na Piccadilyju, četvrti koja će nam sljedećih nekoliko dana biti privremeni dom. A još jutros sjedili smo u Zagrebu za kojeg ovdje nitko nije čuo.

London broji više stanovnika nego čitava Hrvatska i od prve sekunde udara na sva osjetila. Ako grad može biti agresivan, onda to London zasigurno jest. Prošetali smo se do Buckinghamske palače i odmah nakon prvog ugla osjetili kako se gubimo u prijevodu. Rijeke ljudi, automobila, neonskih reklama, zvukova, mirisa i boja progutali su nas u trenu. Prosjedili smo neko vrijeme ispod Kupidona, a zatim se otputili na našu prvu noć u hostelu. Dok sam padao u san činilo mi se da nisam u krevetu već u avionu koji se brzo okreće i tone u nepoznato.

Nema komentara: